I väntan på sommaren

Hämtade min dotter i stan efter jobbet. Hon fick övningköra hem och jag lever som ni ser.
Imoron ska jag på en sorts föreläsning som ett medium ska hålla ska bli spänande vad hon har att lära ut för nåt. Åter kommer med mer om detta. Kul Maria att du ska upp till värmlad hoppas du kikar in med elsa, vi kanske kan köra lite spark ha ha. Letar häst till Linn men det vill sig inte riktigt alla hästar vi ringt på är borta redan eller så är det dom hästarna som är något att ha som vi ringer på och alla andra hinner före. Rocky trifs inte i kopplet han vill vara en fri hund så nu kräfs det övning. Stefan insåg idag att han köpte för billdig ring åt mej när vi förlovade oss för 1 1/2 år sen. (Viktoria ni vet)
Bättre sent än alldrig. Men jag får väll  vara nöjd ändå det finns ju dom som inte får en ring alls. Och nu är jag för gamal för någon mer ring så vi får leva i synd som så många andra.
Jag tror jag ska på after work till nästa fredag i alla fall, börjar bli biten tror jag. Ska ni inte hänga på blekegatan?
Jag har börjat skissa på min jordkällare som jag ska renovera till sommaren. Måste ta en bild så ni får se före och äfter bilder och bedöma och godkänna mitt arbete.
Nu länktar jag äfter sommaren jag börjar bli lite rastlös att börja bygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0