Dillemat

Gick inte skriva ut adresslappar på jobbet i dag, så jag var in till stora pictura och hämntade när dom skrivit ut dom där.
Tog en sveng förbi Hanna Larssons bageri och köpte semlor till oss. Skit gott! Dom kallorierna gick bort när jag red Thunder den där tinker hästen som jag har ridit förut som är så slö.
Stefan har varit hemma idag för han har varit lite magsjuk under helgen men vi andra har klarat oss än så länge.
Skulle ha övningkört med Sandra under helgen men det var så snöigt så hon ville inte det är nog jävligt och börja lära sig köra ändå tyckte hon, utan och börja med det värsta tänkbara väder.
Vitspår saknar sin barndoms vän Tösa men det går väll över snart.
Nu börjar snart delemat vad jag ska ha på mej på fredag när vi ska på after work. Ska man dansa måste man kunna svänga sig lite då kan man inte bära på en väska då måste byxorna fram och ett par skor som det ska gå att dansa i. Annars hade det varit kull med någon kjol, men vad gör man av pengar och sånt då?
Menyn på Lördag Potatis gratäng med svampstuvning och helstekt fläskfile. Efterrätt: frukt kompott med vaniljvisp. Skulle man ha någon förrätt också kanske men det är jag inte alls bra på har ni något förslag?
Skulle man ha något mer exotiskt kanske men jag måste ju gilla det också. Det är i alla fall lagomt enkelt och snapt att göra.  Jag måste ju hinna och städa också i min lilla vrå för två fast vi är tre, ibland fyra som i helgas och då blir det rörit ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0