Rätt eller fel

Började lite smått att hoppa på ridningen i dag. Men det är svårt när det alltid är någon i vägen som inte får upp hästen i galopp eller trav. Men det här var nog min melodi skit skoj var det.
Äggen gick hem tror jag hos mina arbetskabrater. Men vi har arbetsplatser över hela karlstad så nästa procekt är att baka till dom på blekegatan dom är lagomt många så dom kan få något gott till kaffet i stället. hum vad ska dom få tro,
vi får se.
Imorgon ska jag jobba över dessa ordrar tar nog knecken på oss innan veckan är slut. Så jag passade på nu när jag skulle ducha  och lägga mej i badet en stund skööööööönt skit sköööööönt rent ut sakt.
Hörde på nyheterna förut om en klottrare som jorde sitt examensarbete i tunelbanorna i stockholm. Nu ska dom ta ställning om det är brukbart att han får göra så. Va faan är värden på väg det finns väll redan lag på att man inte får göra åvärkan på andras saker i detta fall väggarna i tunelbanan. Det är väll skit samma om det är ett examensarbete.
Kom och klotra på mina väggar så ska du få se att du ska få en änkel till månen.
Såna saker kan jag bli stollig på.
För 10 år sen ungefär så hade jag en ide om att ta hand om fosterbarn eller avlastnings barn Men det skulle inte gå kom jag på, jag har för häftigt humör. Jag är inte förhandlings bar när det jäller rätt eller fel. Då ska dom bara lyda och en tonåring skulle hata mej på en gång skulle jag tro.
Ni behöver inte svara på just detta inlägg. Jag förstår att ni håller med ni som känner mej.
Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0