TACK

Oj OJ OJ Nu är ja 40:i  fyllda Det var jobbigt. Det ska jag inte göra om ha ha.
Jag hade tänkt att baka till mina arbetskabrater men det var kört när jag kom hem från jobbet då det strömade  in grannar i en strid ström hela kvällen så det blev inget. Män till Måndag morron så tänker jag komma med kokt ägg till morron mackan kommer det att smaka tro.
FEST ja. Jo det blev det i fredags så var det 5 arbetskabrater som tog med mej på after work till Sandgrund halv 5 började vi och jag gick halv 2 då var det 2 kvar på dans golvet det var karin och carola. Så jag passar på och tacka så hemskt mycket det var i särklass den bästa födelse dagen i mitt 40-åriga liv så tusen tack. Tack till er alla som har varit med på pressenten till mej. Nu ska det bli en köksfläckt ovan för spisen så jag kan koppla in brandlarmet igen.
Håll utskik på kanal 12 lokal kanalen i karlstad ifall dom tar med min lilla interjuv som dom gorde på sandgrund. Fy vad gobbigt jag skulle villja ha sakt mycket men jag blev så paff kan ni tänka er det. Tänkte göra reklam om min blogg och se om det händer något i statestiken. Men istället så stog jag där som ett fån.
Jag till vänster och Malin till höger på bildet ovan det är vi som plockar ordrar på Måndag så det står häliga till. Nästa bild är alla ordrar som ska gå nästa vecka. Men det kommer en till på måndag som ska hjälpa till. Så till dej säger jag välkommen Karin nu ska du få roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0