Syr så ögonen blöder

Idag blev kl halv 6 innan han fattade att han skulle göra mat. Snapt macherat.
Fast en kul grej har faktiskt hänt i dag. Min lille bror Nicklas ringde det var sisodär julen 07 som jag pratade med honom sist. Han levde och måde bra. Men han var rädd att det skulle bli nedskärningar på jobbet. Han brukar alltid sitta i knipa när han ringer  så det var väll det som var problemet denna gång.
Jag skäms lite i dag, jag har suttit inne och broderat hela dagen. Men nu är det inte så mycket kvar, men det tar tid allting.
Vänta och se det kommer resultat på bloggen när det är klart.
Vad mycket snö det har kommit funderade ett tag om jag skulle ta kort och visa er men ni har väll också fått misstänker jag.  Men kanske inte du Maria?
Nu går jag och syr igen hej då!

Kommentarer
Postat av: maria

Jorå, vi har faktiskt fått lite snö nu, men lagom tills det kom ett fint lager som inbjöd till pulkaåkning så började det "lena", så vi hann med en hel pulkatur med Elsa! Ska dock till Värmland om ca. en vecka, så se då till att ha kvar lite till oss!

2009-02-23 @ 11:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0