Magsjuk

Jag har varit hemma och magsjuk i två dagar nu. Men i morgon går jag nog.
Men jag har inte suttit och rullat tummarna för det.
Började på en födelsedags tavla till stefans släkting det blir väll dop snart så jag tänkte vara klar i tid. Man vet ju aldrig hur tidigt man vill döpa denna sparv som ska heta William, tycker det är ett väldigt svårt namn att säga.
Det är lite lungt och sjönt nu när man fått mindre med hästar. För nu kan Linn skotta själv och ta in dom. Hämnta hö går också bra för henne nu behövs det bara en säck och skottkärran får plats i en box tills nån kan hjälpa henne med den. Hon är ju ändå bara tolv år.
Rocky var hemma hos mej igår men det ångrar jag han var helt galen inte en lugn stund men i dag har han sovit hela dagen som kompensation för igår förstår jag.
Nästa vecka är det sport lov. Då kommer Sandra hit och ska passa Rocky så han slipper vara med på reningsvärket.
Jag har slut på mina historier så nu vet jag inte vad jag ska hitta på med bloggen på Fredagar ska gruna lite på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0