Fiskar tävling

Varit ute och fiskat med stefans jobb. Skönt väder men ingen fick fisk. Vi var mellan 10-12 st tror jag.
Igår när jag åkte från jobbet så stack jag och köpte den äfterlängtade spisfläkten.
Hem och gorde räksallad till bakpotatisen som jag bjöd min andra hälft på till tv:n på kvällen.
Imorse fick jag ligga kvar i sängen och stefan gick upp och släppte ut hästarna jag kunde själlvfallet inte sova men till slut tog jag fram boken och läste en timme innan jag gick upp det var skönt för omväxlings skull.
Åt frukost först sen började jag damsuga och skura golvet. Stickade lite på stefans tröja innan det var dax och åka på fiske tävlingen.
Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0