Bra jobbat

Tänk att när jag får till det i skrivandet så handlar det alltid män. Konstigt men ni får inte tro att min stefan har alla dessa fel nej då jag tog en helhetsyn på alla jag känner.
Det blir lite svårt och bräcka det sista inlägget.
Men idag har vi plockat ordrar som väger sammanlagt 5 ton. Så mycket har jag och camilla lyft på pallar i dag.
Det skulle ha varit en kar till det, men då finns dom alldrig till hans.
Karin och Malin har plockat ordrarna.
Idag jorde dom det igen hönorna 8 ägg  på 8 hönor bra jobbat ni med.
Vill glädja Bengt lite med och säga att i morron kommer jag med mockarutor till er. Bra va?

Kommentarer
Postat av: Bengt

Synd du är sjuk. Krya på dig.

2009-02-18 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0