Maskineriet är i gång..

Nu är det dax och tycka till igen!
Slöjor är på tapeten denna gång. Ska dom få ha täckt ansikte eller ej.
Vilken idioter. Då kan rånarna skippa rånar luvan och skaffa sig en sådan duk för ansiktet i stället och igen kan säga att det var dom som gorde det. Eller jag som har så många fart kameror efter vägen bara och gasa allt vad man orkar. Bara duken sitter på plats.
Boven ska indentifieras och vägrar ta av sig för ansiktet. Lite svårt och bara indentifera ögonen eller..
Lärarna försöker få bukt med nonchalanta barn som vill ha keps på sig på läxtionerna. Av med kepsen men ni flickor får ha duken på er, helt ok.
Prat på diskriminering, jo det går bra för er tjejer och se mitt ansikte men ni killar får inte se, det är förbjudet.
Prata på och försvåra polisarbetet. Man tar in en på förhör och den har fattat galopen och utnytjar och täcker ansiktet. Lite svår och läsa av den om han ljuger eller blir förvånad eller vad dom nu tittar efter för reaktion.
Herre gud har vi inte jobbigare saker att ta i tu med än sådana lekskole fasoner.
Måste berätta att jag har äntligen hittat massa mäniskor, en hel hög närmare bestämnt över 21 000 st.
Som är med i en grupp som heter "våga vägra vacinera dej" på face bok. Som kriver exakt det som jag skulle vilja komma på och sätta ord på. Där har jag gått med. Nu vet jag att jag inte är ensam och vara skeptisk och att jag inte var ute på tunn is. Skönt med vänner bakom sig och att man nu kan vara lugn att det inte är bara jag som är så kritisk och bestämnd i mina åsikter utan att det fins en hel värd där ute som har tyckt till och är skeptiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0