Kar var är du!!!!

En dag kvar sen är det lång ledig igen. Returerna börjar ströma in nu. Lite kul för i år ska vi försöka att hitta fel.
Just vad jag är expert på det säger i alla fall dom jag är i lag med Ha Ha.
Om ni tycker att ni är dåliga på matte så kan jag trösta er med att dom som räknar ihop returerna kan inte ens  räkna till hundra.
Nu är champangen in handlad också. Tog med mina barn hem från karlstad dom hade varit och shopat lite. Linn hade varit med Sara på bio, en försenad födelsedags present sen i sommras. Bättre sent än aldrig.
Men i morgon ska dom hem till sina fäder igen. Börjar tro det finns zienarblod i ådrorna som dom ränner.
När vi kom hem så föste jag ut barna att skotta i stallet medans jag skulle göra mat men dom hade tur Stefan var där ute och nästan var klar med allt redan. Vilken man va????
Ska man lova något då på nyår. Det är ju brukligt, men vad skulle det vara. Ja vad skulle det vara!!!!
Röker gör jag ju inte. Driker är för sällan för att kunna brysig. Det klassiska och banta funkar ju inte. Nu är jag ju inte lasst fett men det kan ju vara kul och ha lite mer kondition och lite mindre midjemått. Innan det är försent.
Sen kan jag ju lova en massa som ska bli klart här hemma men hur roligt är det då. Bara en massa slit. Varför är allt så jobbigt och tar massa tid.
Nej melodin är nog och göra som Anna Anka, skaffa sig en rejäl kar som har pengar så kan man betala någon som gör det man säger ska göras. Då får jag tid över till träning och med en personlig tränare som är dret snygg så kanske man peppar till sig och vill träna också.
Ja där satt den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0