Jävla stress...

Nu hade jag tänkt ut något att skriva om. Men det var för 20 min sedan så lång tid tog det att komma till dessa rader jag skriver nu. Så nu karin kan du varna din bror att jag är på väg igen med dator nr 3. Jag vägrar och tro att det är jag som är knäpp.
Så nu är jag lite förbannad så jag vet inte om jag kommer ihåg vad jag hade tänkt och skriva.

Under helgen så har jag suttit och sytt, men det visade sig att det var förgäves. Blev inte nöjd så på söndag eftermidag så sätte jag mig i bilen och drog till stan och inhandlade en kläning till festen på fredag.
Har haft lite på stält ett tag nu. Hoppas det lättar snart. Det är korv beställningar och party lite, panda och jultidningar. Och pengar för detta i lite påsar har och där, lite är insatt på ett konto. Tur det finns papper och penna.
Till nästa Torsdag så är det visst jul också. Ska hinna och sola till festen också. Skit samma om det är nyttigt eller inte. Om jag ändå ska bli gammal och ful så kan man försöka åtminstånde få vara lite brun när man är något så när ung och slippa se ut som ett lik nu när man ska på fest.

Sen har vi julpyntiningen också. Jag tror tomtarna får sova till nästa jul.
Snar är det dax för mej och sova också.

En sak till jag hatar galor av nästan alla slag undan taget är dansgalor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0