Is bit

Vad har jag gort för ont nu när han där uppe vill att jag ska arbeta mig varm. Eller vad menar han med att skyla ner mig så. Det blir nog ingen klänning i morgon även om det blir innom hus. Man ska ju ta sig till grannen också.
Även hästarna tycker att det inte är roligt längre. Jag ska avsluta året med att vara snäll mot dom och låta dom stå inne och käka frukost. Nu är jag ledig en hel vecka det ska bli skönt. Hoppas att jag tinar så jag kan få något gort också. Nu ska jag lägga mej med käderna på. Jo då vi har allt över 20 grader men jag är så ruggit frusen kan bero på att jag har stått i drag nästan hela dagen och avslutade i ridhuset en timme med och se när stefan red. Imorgon ska vi prata sol HI HI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0