Hoppet inte ute än...

Ja nu har jag lakt ut en bild på hur jag blev efter mitt frissa besök igår.
Skulle firas att företaget fyller 40 år. Vi var nog ca 170 personer på stattshotelet som åt en trerätters midag med massa tal i mellan. En del tal var riktigt skojiga. Jag fick t.o.m ett frieri på kuppen han kunde även tänka sig att bli bonde bara han fick mej. Ja JA om jag skulle tänka över saken, kunde vara roligt och va fin i håret igen.
Neeeeej kanske inte vad är en bal på slottet. Man ska ju kunna leva med mäniskan också.
Var lite seg i morse för det var ju ridning igen så det blev ingen sovmorgon för mej inte. Var hoppning, tur man är bra på något så dom inte tror man är idiot. Har massa hästar men kan inte rida tänker dom väll annars.
Synd att jag inte lyckades ta någon bild på hela utstyrslen som jag hade på mej igår. För ni är nog lite nyfikna hur jag var klädd. Kan säga att min mor som också jobbar på företaget kännde inte igen mej fast hon gick och letade efter mej. Hur ska man tolka det tro mm.
Har hunnit och köpa ett par julklappar till barna under dagen också. Kan tyvär inte säga vad det är för dom tittar in på bloggen ibland.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0