Helenas tankar..

Nu har man ledigt i hela 4:a dagar.
Fattar ni att det är julafton i morgon. Inte jag, konstigt det här med jul dessto äldre jag blir ju mer så tycker  jag att det är rena cirkusen. Var in på obs en stund och fy va det var människor över allt.
Fattar mer och mer varför jag bor där jag bor.
Undrar om man skulle försöka sig på någon ting här hemma som tex kött djur kanske så man slipper all köring till jobbet. Men hur många måste man ha då???
Lite i lön skulle jag villja ha. Så skulle jag behöva en stor ladugård och en stor lada med hö till dom.
Eller skulle jag försöka låna dom tomma ladugårdarna som mina grannar inte brukar och deras gärden kanske. Ja drömma kan man väll få göra. För det blir väll inte något mer förstår jag.
Men så är det ju jul också och då får man ju önska sig en hel massa.
Tänkte även önska Bengt välkommen hem för det blir nog inget skrivet på ett par dar nu.
Han kommer självklart slänga sig på datorn för att kika in på min blogg och uppdatera sig vad som har hänt. Han får ialla fall några bilder att titta på. Se om han tycker jag var lika tjusig som du tyckte Anders. Tack det var snällt sakt kanske skulle se ut så på danserna. Skulle kanske va lite mer spännande då. Ha HA
God jul på er!!!!


Kommentarer
Postat av: Bengt

Tack för omtanken, Ha en fortsatt trevlig helg

2009-12-25 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0