Är det fest här eller....

Jo då kvällen blev välldigt trevlig igår och det roligaste var att stefan fattade ingen ting.
Han satt vid köksbordet och läste tidningen när Lennart och Britt-marie dök upp i dörren med mej för jag hade varit ute en sveng. "Va faan kommer ni, vad är det här" så låt hans reaktion.
Blev en succé kan man säga. Han var fortfarande lite chokad när jag gick och la mej för han satt kvar en stund.
På morgonen så syntes det var han hade gort. Han hade plockat undan i köket och aranskerat till baka blomman och duken på bordet. Han var rörd kan man säga att jag hade tänkt så mycket på att få en bra kväll för honom och ändå så fyllde han inte jämnt.
1-0 till mej.
Nyfikna på vad han fick????
Ha! kan ni inte gissa det!!! Ett par ridbyxor så klart nu när han ska lära sig. Han tyckte dom var så sköna så dom hade han på sig hela kvällen tills det var dax och lägga sig. Ha HA HA
Fick även en eltandborste som han hade nämnt lite försiktigt föregående kväll. 
Vad jag bjöd på så var det en smörgåstårta och till kaffet så var det något som hette strössel kaka.
Så vågade jag inte chansa på att han hade något och drika så jag köpte med lite gin och tonic och några öl till grabbarna. Vi tjejer drack vin och så hade vi lite visky hemma som Lennart ville ha.
Så det blev en trevlig kväll helt apropå för vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0