Imorgon börjar skolan.

Idag har dom börjat och gräva på min ridbana. Skulle kunna tro att dom är från kommunen, kom vid midagen och fick gort ett dike innan dom åkte hem.
Linn red i dag på krk men nu ska vi byta till en vuxen grupp på torsdagar i stället.
När jag kom hem i dag så stack vi ut och plockade svamp efter att vi har skottat och tagit in hästarna. Hittade 1,7 kg eller rättare sakt så hettade vi dom igår när vi var ute på en tur i skogen och red. Nytta med nöje kan man säga.
Stefan sågade ner några täller (tallar för er som inte förstår) som skulle bort och vad det blev tomt efter dom.
Britt-marie och Lennart var här och skäckte av  om surströmingspartyt på fredag.
Nu hände det igen med datorn att  täxten blir mindre men jag skriver på ändå måste ta reda på varför det blir så varge gång men det är väll min vanliga tur med allting. Tall på otur grävmaskinisten grävde av tele. ledningen också som grädden på moset.
Gud vad jag är på humör igen undrar hur detta kommer att sluta!


Kommentarer
Postat av: maria

hm.. när jag trycker ctrl och använder "scrollen" samtidigt, dvs mittenknappen på "musa" som man kan bläddra upp och ned med, så blir min text större, kanske kan vara det? :)

2009-08-20 @ 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0