Väntar på bättre tider..

Fredag igen. När jag kom hem så skurade jag golvet gick till hönorna och till stallet och skottade. Sen tänkte jag gå till skogen och plocka svamp, inte för att jag behöver något mer men det är ju alltid kul och hitta skogens guld.
Ska bli partay snart med arbetskambraterna igen det ska bli roligt, klart jag ska med!
Var till hööks innan ridningen för Linn. Skaffade mej en långskergord som passar rasmus, etna och birka om jag har tur så går han på vitspår också om jag byter till en lång sadelgord. Så nu ni hästar är det snart slut på vilningen bara ridbanan blir klar också!
Jag tror jag ska börja att tro på gud så jag kan resonera med honom hur han tänkte när han skapade mannen.
Man undrar ju en del i mellan åt hur faan han kan förlåta sig själv för att det blev så fel i just den skapelsen.
Det säjs att mannen har en tråd imellan hjärnorna, för man har ju två om ni inte visste det. Men det går ingen tråd till baka den är bara länkad åt ett håll. Det är om det kan vara förklaringen.
Nu har det slutat och regna också tror ni jag kanske hinner ut en stund?
Men ni vill väll ha en liten hisstoria också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0