Myggen har vaknat till...

Bra att det börjar bli fint väder igen nu när man börjat och jobba.
Fick lite masage nyss det behövdes tydligen det knakade och brakade hela tiden inte undrans på att jag har haft ont i axlarna i dag.
Rocky smet när vi satt och åt. Så han fick sitta i hund buren en stund och skäms.
Ett ägg piper det i. Får se om jag lyckas denna gången och få en överlevande åtminstånde.
Åkte och tittde på en liten mini dator efter jobbet. Men den jag såg i annons den hade dom inte för den var utgådd.
Hittade en likvärdig, den hade dom inte i lager.
Undrar vad dom hade sakt när jag jobbade i charken om jag hade annonserat om köttfärs för 30 kr kg och sa att det kommer förstenas till veckan. Det hade sett ut det. Eller extra pris på falukorv! Nej den sorten har vi inte i sortimentet. Ha
Jag visste att du hade gort saft Maria. För jag var inne på facebook och kickade. Men äligt talat så är det väll bättre och blogga? Men förstås du har ju så många vänner och så vet du väll vad dom har för imejladress så du slipper och leta.
Jag tycker det är mest rörigt. Alla syns samtidigt på sidan och jag som har problem med bokstäver.
Du kan tänka dej vad jag får problem. Inte nog med det. Det är massa reklam på det eller vad det nu är som står runtomkring.
Det är dans på blomsterhult både torsdag fredag och lördag denna veckan så någon dag får det nog bli så slipper jag springa den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0