O vision på ormar

Hej är lite skakad förtillfället men jag överlevde denna jävla gången också.
Men nu har jag bytt start sida så adjöss msn. Jävla skit sida, det är var och varanan vecka så har dom med en sådan där äklig ORM.
För min del får ni gärna utrota faanskapen även dom ritade och dom i plast.
Men igår så tog jag mej ut i skogen och plackade lite svamp. Konstigt nog så brukar det gå bra, för det är välldigt få gånger jag stöter på någon orm och där har dom vet att försvinna ur mitt synfällt.
Blir lite körigt och hinna med allt denna lördagen.
Lördagen börjar med att jag ska rida kl 9 på krk. Sedan är det något häst gippo i molkom på hembygdsgården som Stefan vill gå på otroligt har han det töligt trö. Sedan på kvällen så ska vi på tuta och kör en teater upp sättning på mariebergsskogen. Och dom vanliga sysslorna med djuren hemma och så allt regn förstås som säkert rammlar ner från skyn. Och en vild rocky på det. Pust
Se om man hinner skriva något under lördagen hanars får jag kanske återkomma om detalger på söndag. Vilodagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0