I morgon...

Ja i morgon ska jag få domen av företagshälsovården ska bli kul och se hur man mår. Hi Hi
Linn börjar i en ny ridgrupp i morgon med gammla tanter hoppas dom är snälla och inte för mesiga.
Linns stora dag är i morgon. Hööks öppnar i karlstad så vi tar oss en sveng och tittar innan ridningen.
Jag trode jag skulle få lite gort till helgen men ack inte. Ridning först på lördag morgon sedan bär det av hem och hämnta stefan och svärmor och åker på marken i nyssäter. Tar vägen hem över Arvika och titar på en fiskarheden villa som ska vara indentisk med den vi ska bygga.
På söndag är det lillerudsdagarna som gäller. Sandra ska hjälpa till med ponny ridningen för Grums ridklubbs räkning.
Man vet alldrig vad man kommer hem med för kap där i från. För några år sedan så hade jag med två kaniner hem. M M
Har målat klart runt dörrarna i stallet idag men det vita får vänta för färgen är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0