Fredags fräckis...

Bra Maria du är i alla fall vaken! Ska prova det nästa gång. Nu till fräckisen för jag ligger i start groparna för surströmings partyt. Synd du inte är här.

En kvinna går in i en affär för att köpa ett husdjur till sin make på hans födelsedag. Efter att ha tittat sig omkring märker hon att alla djuren är väldigt dyra. Hon säger till kassabiträdet att hon vill köpa ett husdjur men inte spendera en förmögenhet på det.
 -Nja, säger biträdet. Jag har en väldigt stor tjurgroda som påstås ha blivit tränad att ge avsugningar.
 - Avsugningar!? säger kvinnan
 -Ja det är inte bevisat än men vi har sålt 30 av dem den senaste månaden. Kvinnan tänker att det här vore en bra plojpresent och, om det är sant som biträdet säger, behöver hon ju inte ge fler avsugningar! När kvinnan så förklarar grodans egenskaper för mannen på kvällen bara skrattar han och skakar på huvudet. Kvinnan somnar lycklig den kvällen i vetskap om att hon aldrig mer behöver utföra fler orala akter på sin man. Mitt i natten vaknar hon av ett helsikes väsen från köket. det låter som stekjärn och grytor flyger omkring så hon springer ner till köket och får se sin man och grodan ivrigt studerandes kokböcker.
 -Vad gör du så här dags? undrar hon förtvivlat.
Mannen svarar:
 -Om jag kan lära den här grodan att laga mat så är du historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0