Det var bättre när det regnade...

Är inne och kikar på facebook då och då men jag kommer inte igång riktigt där.
Var på dans i går men det var välldigt lite folk där och underskott på killar. Tråkigt
Hönan som fick kycklingar och fattar inte att det kokta ägget är till dom små så vi får se om inte man måste ta bort hönan i från dom.
Har kört igån akvariet nu så jag funderar på att åka in till staden och köpa fisk.
Stefan skulle klippa gräset i går när han kom hem pratade han på. Så jag började klippa gräset runt buskar och kanter där inte den stora klipparen kommer åt,  för att underlätta för honom. Snält va!
Tvättade lite också. Det blev lite varmt åt mej när jag klippte gräs. Det var bättre när det regnade då slapp man klippa och så var det lagomt varmt. Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0