Brännboll..

Jo nu har det hänt saker mid ridbanan. Han var kvar när jag kom hem från jobbet.
Dräneringen och halva banan är chakdad.
Har nyss kommit hem från en brännbollsmach med Linns klass och vi föräldrar vann med 89-82.
Och konstigt nog så fick jag in ett riktigt praktslag första gången så dom blev så häpna barna och trode jag var en riktig
hejare på brännboll. Tänk vad lätt lurade dom kan vara om dom bara visste att det nog nästan var den enda gången i historien. Men springa kunde jag ialla fall.
Synd att det inte var armbryttning. Hi Hi man kanske kunde ha haft en chans då. Men vi vann ju i alla fall även om det inte var jag som drog mitt strå till stacken.
Jag slapp inventeringen till måndagen också, för jag behöver snabba på med packningen av jul moduler. Så här ska packas. Har  600 kvar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0