Våren här

Var och hälsade på i ett gran hus uppe i klässbol där jag bodde för 5 år sedan. Dom blev hjätte glada att jag mindes dom. Inga kan värkligen prata. Skulle tro att jag blir som henne när jag blir äldre. Ha Ha
Rolad är så lik Stefan så det är skrämande. Kom hem vid halv 10 tror jag. Köpte med pitzza till oss när jag var på väg hem. Jag satt facktiskt uppe och såg en film till ett på natten helt otroligt att jag orkade. Jobbade för dåligt antagligen under dagen. Det var därför.
Idag så låg jag först och dåsade i soffan, sen skurade jag badrumet och såg på så ska det låta och började med maten innan det var slut. Rocky har varit ute hela dagen han är som en lydig unge som syser sätter sig själv.
När jag kom hem igår kväll stälde jag bilen på ett ställe så jag skulle kunna tvätta bilen som i dag utan att behöva flytta den. Visade sig att vara ett mycket smart drag. Nu är bilen ren och inte var det jag som gorde det. Vem kan det vara, om inte min egen hus tomte som heter Stefan.
Hönorna har varit ute under dagen och lufftat sig. Dom har nog käningar utav att det snart är påsk för dom slog till och värpte alla 8:a idag.
Har planterade ett prynads gräs under dagen, som jag fick under veckan på posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0