Helgen snart fixad

Sitter och äter en glass från glassbilen som just for förbi.
Varit och ridit idag var vi bara 3 st. Red serpentin bågar och ställde hästen på vålt gick facktiskt ganska bra om jag får säga det själv. Hade dromedaren, kallar honom så för han går som en kamel med huvudet.
Den 16 maj skrev jag upp mig på en tömkörnings lektion ska bli kul. Vi ska ha kurs istället för teori med ridläraren.
Vi fick vällja på 5 allternativ jag slog till direkt på tömkörningen det andra kan väll vara bra men inte kul.
Stefan såg nyss kommande vinjet på färgan. Då får ni titta min bror är med på båten det kan man inte missa. Jag kan bara tänka mig vad han kan ställa till.
En som heter rebeka ringde just och undrade om hon fick komma och rida. Bra då slipper jag i moron följa med ut och rida med Linn. Då får jag tid till att arbeta med trädgården. Då blir det landet som ska få sig en upprustning för grönsaker. Fixat barn vakt till Rocky för helgen. Imoron kanske jag kan fråga rebeka om att ge lite extra hö till hästarna som ska få vara ute när vi åker bort. Det här går nog vägen att åka bort en liten stund. Jag trifs annars bäst hemma men det kan vara skoj att få åka någon dag hit eller dit utan för mycket problem med vakt till djuren.
Så Maria är du hemma nu då på Fredag efter midag och hör med din mor om hon vill åka med vetja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0