Väntar på fredagen

Nu var min dag slut. Stefan kom jämnt in från att ha klyvit lite ved. Idag har Linn och jag gort extra nät runt hönsgården. Det ska ju bli så varmt nu, så hönorna vill nog gärna gå ut lite redan från morgonen.
Hästarna ska få vara ute i natt när det är så skönt.
Har tryckt i lite krok i moduler på jobbet i dag ca 17 000 st blev det och min tumme värker och är lite svullen men man ska ju veta att man lever.
Nu har vi bokat boende i ullared så vi far dit till nästa helg och shoppar runt så ögona blöder.
Måste hitta någon som vill va hund vakt  medans vi är borta.
Skulle börja med ett nyttigare liv tänkte jag så nu knaprar jag morötter på kvällarna framför tv. Men  i dag tog jag med till jobbet och åt på kaffe rasten. Det hållde på att kosta livet en bit hamnade  i luft strupen. Så jag vet inte om det är så hällsosamnt ändå om en ska riskera det varge gång, jag måste ju andas eller.
Nu blir det grannfejd resten av kvällen Ha Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0