Besiktnings dax

Nu är dom enkla märkelapparna klara  ca 40 000 var dom. Så nu är det dubbla som gäller, men dom är det bara hälften av. Har ridit ute i dag på läxtionen. Men vi var bara 3 st idag. Fick en häst som inte varit med på ett tag för den har varit  halt så det var första gången på den för mig. Borstade rasmus när jag tog in hästarna. Han är så hårig och allt känns som det skulle vilja släppa på en gång.
Bara att hålla tummarna för bilen i moron att han går igenom.
Blev av med en kanin i dag. Hannen som jag lånade ut har varit på 2 kanin hoppnings tävlingar och det går ganska bra tycker hon. Han får det nog bättre hos henne så han får stanna. Men det hade inte blivit någon parning än. Synd det hade varit kul. Men hon skulle ringa om det blev något längre fram.
Bara jag kommer ihåg att ta rätt bil till morgonen.
Stig Larsson boken var lite jobbig att läsa tycker jag men jag får väll gnata på så kanske det löser sig så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0