Rengöring på hög nivå

Ja nu är dagens arbete utfört.
Klippt klorna på kaninerna. Molly och Murkla heter dom. Molly har någon form av problem hennes bajs fastnar alltid i svansen vet inte varför men det är en dvägvädeur. Så jag fick även tvätta henne i baken hjätte roligt. Ha
Vitspår har mugg så han har jag tvättat en längre tid på bak benen. Men nu änligen fick jag en ny salva som värkar ha funkat. Han såg hjätte snygg ut nu. Han rent av gillade att jag pysslade med honom. Förut har det nog gort ont antar jag men nu är skorven borta så jag smörjer med mjuk görandesalva nu.
Ätit mat hos svärmor har jag gort som vanligt idag när det är torsdag. Rocky  axepterade att sitta i bagagen konstigt nog i dag när vi åkte hem. För han åker själv klart i min bil från Molkom när vi ätit. Mammas pojk det är vad han är.
Har även hunnit med att tvätta en tvätt. Men det var ju tvätt maskinen annars, som gorde det grov jobbet.
Om det blir fint väder så ska jag försöka ta någon fin bild att lägga ut på bloggen. Skulle det smake med en riktig vår bild?
Imoron är det fredag igen. Ska se vad det blir då för rollig historia. Vem vet kanske till och med en fräckis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0