Väntar på måndagen

Ja nu är det bara och vänta in Måndagen. Var och hämnta hem Linn som har varit hos sin far. Stanade till på bergvik för att köpa en vår jacka till henne. Passade på att köpa några nya skivor till bilen jag har ju numera cd spelare i den nya bilen. Det blev Lars Kristerz och Ole Ivars så nu kan jag poppa mellan jobbet och hemmet och få fin stämning.
Rocky var ute minst 8 timmar igår. Han blir nog mer vild än tam. Så idag har han fått gott i koppel för att få lite fason på sig. Ränsade några rabatter innan jag gick in och skulle se på Robinsson igår kväll. Hönorna har varit ute och luftat på sig i dag med. Var inne på nätet och kontrolerade när jag skulle besiktiga renulten. Sådan tur för det är redan på Tisdag. Ska bli spännande och se om han går igenom utan anmärkning. Skulle inte tro det för jag har en liten ful spricka som nog inte är till belåtenhet. Jag har haft den länge men jag har fått ett till stenskott i själva stenskottet.
Fick tid för en ansikts behandling på onsdag också. Då ni ska jag bli grann.
Jobbar bara 3 dagar denna vecka, då kanske jag kan hitta på något här hemma som jag kan berätta om senare.
Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0