Ute kväll på stan

Ja inte kan man säga att jag sprutar av ideer till inläggen men idag kan jag ju berätta llite om i går kväll på vår ute kväll med bara pictura jobbare, Även arbetare från skandipac anslöt sig lite senare.
Det var ju så klart skit skoj. Skulle åka buss in från molkom var det meningen, men jag slapp det när min polare Malin som fyller 20 år i dag GRATTIS! skulle in till karlstad vid 7 och hämnta sina vänner som skulle hem till henne och kallasa. Då fick jag åka med, snällt Malin. Morgan från skandipac hade en kille med sig och slog sig ner hos Yvonne och mej. Då var det kört Yvonne drog i gång och bröt arm med Morgan och sen pratade hon som om jag skulle vara någon mästare så det blev ju min tur också med hans polare. Till slut var jag tvungen och fråga om han har brutit arm mycke för han instruerade mig hela tiden. Då visar det sig att han har tävlat i armbrytning. Jipppi
Tror ni det var många som tittade på oss???? Ja till räckligt kan jag säga. För han gorde så det såg ut också som om jag vann. Så det såg ju Annika med m.m och började sjuta från det hörnet som hon satt.
Dansade gorde vi med och det blev lite uppståndelse där med vet inte men dom tyckte vi var kola kanske.
Karola gillade inte en kis som hette Hans, så jag fick ta hand om honom han var ju lite prat sjuk och det grejar ju jag. Prata alltså. Tog bussen hem vid halv 2 och ringde till Stefan så han hämntade mig ute vid vägen där busshållsplatsen är. Sen sov jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0