Pitzza, sten och ett års kallas

Idag gick  jag upp kl 6 och tog ut hästarna sen gorde jag mej i ordning för att åka till Maria i trollhättan.
Kl 8 bar det i väg, skit skoj. Så jag vill tacka dej Maria för att jag fick komma med ner och se hur ni hade det. Ska titta förbi när jag har vägarna neråt. Första  Maj är det nog dax igen. Sa till din mor att hon fick gärna komma med så kan jag släppa av henne hos dej. Så kan vi plocka upp henne på hem resan nästa dag.

Behöver väll inte säga att Rocky hade längtat efter mig när jag kom hem.
Han var med till pitzzerian när Stefan skulle köpa pizza till sej och barna som kom hem i dag medans jag var borta.
Då kom det in en när han väntade på pizzan och frågade om det var hanns volvo utanför. Då hade han set Rocky och blev så begajstrad och ville veta hund rasen och sen villa han med och hälsa på honom.
Det är nog något extra men min Rocky. Jag har trott att en hund alltid är en hund, men att en tyckte bäst om sin egen.
Men det är så många som inte kan låta bli att säga alltid något om han utseénde som om han är så speciel.
För mej kommer han alltid att vara min lilla bebis.

Väntar på morgon dagen för då ska jag förtsätta med mina sten.
Tror jag ska döpa min gård till STENÅSEN

Kommentarer
Postat av: maria

Det är jag som ska tacka, och du är så välkommen igen! Så roligt att du hakade på!! Göbben i lödda är väldigt poppis kan jag tala om och badrocken är invigd.



Antar att mamsen tyckte din ide var god? ;) Hoppas vi ses igen i maj!

2009-04-20 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0