Hocky Hocky.....

Färgesta nu är det kört. Stackars ni som är bitna färgesta fans tänk på  hjärtat. Bättre ni går in på min blogg och läser en stund.
Var in på Kenzas blogg nyss och kikade. Visste ni att man kan få packet från företag för att dom vill ha pr. Så för guds skull ta och sprid min blogg med vinden. JAG VILL OCKSÅ HA PACKET!
Jag har en arbetskompis som ska ut och gå maraton 4,2 mil. Tanken slog mig det måste jag prova får se när andan faller på, men prova ska jag. Vi får se hur långt, men till karlstad ska väll gå bra det är 3 mil dit. Maria hänger du på eller har du svikit min blogg det har varit lite tyst ett tag?
Jag gorde en liknande grej för snart 2 år sedan närmare bestämnt national dagen 2007. Dom pratade på jobbet om hur lång tid dom tog på sig till jobbet med cykel. Jag var inte sen att fatta galopen. Jag ska testa sa jag. VA skrek dom det kan du inte du bor ju i molkom. Än sen sa jag! Det tog 1 timme och 20 min. Dom sista 7 km grusväg var dom längsta det tog 20 min. En kanske skulle ta national dagen till att testa olika grejer. En kul grej eller hur. Synd att inte Gert och Robban går förbi värmland då skulle jag hänga på och lära Gert lite nya fräckisar.
Nu undrar ni väll hur det har gått med bilen idag. Jo då det blev 2 st 2:or så jag ringde direkt till Stefan och så att nu har han jobb framöver. Men dom såg inte framrutan men det sitter i kanten så dom tänkte väll inte på det eller så tyckte dom att det fanns annat att kolla in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0