Sommarfest

Nu är hästarna fina på fötterna. Hov slagaren var imponerad av mitt stall, tyckte det var skita snyggt och det är det ju.
Han tyckte det var svårt och hitta så jag fick ledsaga honom. Skylten var så smutsig så han såg inte så han åkte förbi vägen upp till vår lilla by. Men jag lovade jag skulle ringa lite oftare så han inte hinner och glömma vägen.

Sommar fest!
Ja den 20 är det dax igen för party. Måste jag med då tro eller vad säger ni mina arbetskompisar? Kan jag stanna hemma.

Nu är det bara en dag kvar denna veckan sedan väntar ullared. Ska bli skoj bara jag hittar något snygt och köpa också.
Ska bara vila resten av dagen. För i moron ska vi köra hårt på Annikas avdelning. Vi har väntat på grejer att packa och när det kommer kl 7 ska det göras i ordning och sedan skickas i väg och det ska vara klart tills data systemet stänger ner kl 13.00. Men det är inga problem det grejar vi det. Det är sådant här som gör en stark så man kan känna sig nöjd efteråt.
Faan vad vi är bra!


Kommentarer
Postat av: Bengt

Klart du ska med på festen ! Håller med dig,klart vi är bra.

2009-04-29 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0