Lite smått och gott om dagen

Ja får väll börja med matchen som snart är slut. Förutom stefan så finns det en som jag tror är ganska så depremerad men tat lungt sänger jag till honom. Vi har märkelappar att ta i tu med imoron så då kan du avreagera dig så allt känns bra.
Så har vi rosing tror hon värkligen att killen som hon valde är den rätta men lilla flicka hur står det till. En kar, får en vara glad om han mognar för huvet taget och hennes är niton år. Jo skena väx upp.
Nej den enda i det könet som har något innan för pannbenet är min Rocky. Nu har han lärt sig att krypa fram till mej och få en godis.  Det kallar jag inteligent. Han är bara 5 månader han.
Varit med Linn ut på en rid tur. Birka blev lite knepig och tänkte vända hem. Vitspår var inte sen att fatta hur det stog till men till sist så förstog dom att det inte gick denna gång.
Det var en lång dag i dag. När jag kom in fick jag göra mat låda, det blir kyckling sallad i moron. Sen duchade jag och nu sitter jag här och leker författare kl.  halv 10 på kvällen.
Ja på  tal om författare jag började läsa häromdagen stig larssons "Män som hatar kvinnor". Om en skulle ta och skriva motparten som jag tycks veta så mycket om "Kvinnor som hatar män" .Eller jag får se, det kanske inte handlar om det som titeln säger den kanske vilseleder en.
Har ni blivit lurade då? Skälv så skiter jag i sådant trams!
Nu får jag gå och läsa lite innan johnblund kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0