Jobb Jobb Jobb

Jag får hälsa Amelie välkommen till min blogg och även hem hit till skogen. Kul om ni ville titta förbi min blogg lite då och då. På fredagar kommer det en fräckis/historia det kan kanske va något.
Jo då den nya generationen påskkäringar har tagit över här i byn, det känns tryckt.

Började dagen på arbetet kom hem började med maten och diskade. Kasstade i en tvätt när jag var på toan. Gick ut och la i en drenerings slang och grävde igen diket. Tog in dagens skörd utav ägg. Linn hade skottat så jag vattnade på höet och la in till var och en. Tog in hästarna medan Linn borstade gick jag ut och lagade staketet i hagen. Kasstade ut nytt hö i hagen för moron dagen då det blir dags igen att åka till jobbet.
Så nu är min dag slut jag kom in vid kvart i nio då jag kasstade mig i duchen.
Hur länge har ni suttit i soffan redan? Ha Ha
Dit ska jag gå nu och titta på doktor house.
Sen blir det god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0