Helenas tipps

Jag sitter här och pösar med magen. Är så mätt så jag spricker och snart måste jag ut till hästarna med denna fulla mage. Imoron flyttar jag till vår nya lokal det var lite kris så jag kommer lite tidigare än camilla.
Ja visst blir det skit skoj till fredagen. Vi brukar ju kunna fixa till kvällen så det blir bra, så det blir väll inget undan tag den här gången förstår jag.

Ska komma med ett unikt tips som är hjätte gott kom på det när jag var i 10 år åldern.
Vanilj glass med dill chips strött över.
Kommer du i håg Maria, det var tider det. Nu ska jag ut och skotta.

Kommentarer
Postat av: maria

Huvaje, ännu en sak som jag förträngt, haha :D MEN, våfflor med smör och socker eller bacon å stekt potatis te frukost, DET glömmer jag inte! ;)

2009-04-22 @ 12:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0