Fräckis

Hallo!
Begnt din oro idag var inte befogad. Nu är du väll lättad. Ja tvivlar på att färgesta är gladare än vad du känner dig nu.
Så nu ska du få din fräckis som du frågade efter i dag på jobbet.

Sent på kvällen efter studentexamen ser poliserna i en patrullbil ett ungt par på en parksoffa. Killen ligger utslagen med byxorna nerdragna och tjejen har stuckit in sina fingrar i hans röv. Poliserna stannar, kliver fram och undrar vad i hellskotta de håller på med. Tjejen svarar:
-Det här är min kavaljer från studentbalen. När jag sade till honom att jag minsann inte tänkte ligga med honom började han bälga i sig sprit. Nu är han för packad för att köra mig hem, så jag försöker få honom att spy så att han nyktrar till.
-Det där kommer inte att få honom att spy.
-Inte? Vänta bara tills jag sticker det här fingret ner i halsen på honom!

Förlåt att det blev så sent men jag kom nyss hem.

Kommentarer
Postat av: Bengt

Ja,gött att dom vann. bra fräckis. Ha en bra helg !

2009-04-03 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0