20 april

Var ute och övningkörde med Sandra i går när hon ändå skulle åka hem fast det blev en liten omväg.
Närmare bestämnt över tolita där Rocky kommer ifrån. Så han fick hälsa på sin mor och far.
Men han gillar sin nya mamma bättre och pappa var han rädd för han var ju så stor.
Satte lite sten på gången men det var lite tråkit så jag hjälpte Stefan med veden i stället. Han blev så glad när det gick så mycket fortare.
På Fredag smäller det igen. Då ska det bli kallas med lite arbetskompisar igen och det är Karolas fel. Men dom andra ska spela curling först, men jag behöver nog stöka över här hemma först och inte strässa iväg så jag kommer lagom till mat och dryck det tycker jag är lagom.
Så nu är det ju det vad man ska sätta på sig. m m m

Varit och ridit i dag. Det var hoppning och vi var bara 3 st perfäkt. Det gick faktiskt ganska bra jag hade en häst som är popular men jag vet inte fast i dag gick han bra. Han är lite för lugn och snäll i min smak.

Imoron så ska vi börjag och flytta på jobbet, till den andra lokalen. Ja vad säger man "Det blir nog bra bara det blir målat"

Kommentarer
Postat av: Karola

Det kommer att bli gööör kul.

2009-04-21 @ 09:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0