Idetorka

Nu är jag påväg att lägga mej, men jag undrar vad jag ska skriva om imorron.
Kan ni inte komma med ideer. Jag har liksom lite svårt att hitta något bra. Jag har tittat runt lite på några bloggar. Bla min mot part som jag fick ideen ifrån.
Men jag viste inte vad hon skrev om, hörde bara att alla prata om henne lite. Blondin bella
Ja så hette hon. Jag kan ju inte lägga in kort på datorn, för jag är ju inte så haj på detta fenomen.
Annars kunde jag ju visa mina muskler som bella visar på en bild från gymmet. Fast meningen är ju att jag ska ha en blogg som ingen annan har och hon ska ju vara min mot part är ju tanken. Då kan jag ju inte härma.
Men det är ju klart, jag har större muskler fast jag inte tillbringar min fritid på något gym. I dag kom några arbetskambrater på att om jag behövde gå ner i vikt så kunde jag bara vara tyst en längre tid så käkmusklerna blir förslappade så skulle jag atomatiskt rasa i vikt.
Tillbaka till problemet jag vet inte vad ni vill höra. Men jag fortsätter väll och blandar lite gammalt och nytt med historier och tankar så länge. GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Maria

För egen del så läser jag gääärna om allt tok som hände när vi var en smula yngre än vi är i dag (host), och det är ju kul att läsa om överhuvudtaget, borde intressera dina andra fans också, hehe ;)

2008-11-29 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0