skogstur

I dag tog jag mej en tur på fyrhjulingen när jag kom hem. Skulle titta hur det såg ut när dom huggit. Vad långt man såg, skulle bli bra med en skogskoja där. Men det kanske inte blir så bra när skogen växer upp igen. Det är en granne som äger marken som är borthuggen. Imorgon blir det nog en skogstur med hästen, han behöver också motsion. Och snart är det advent också, så jag bör hänga upp utebelysningen. Det är mycke nu. Men jag hittade en julgran ialla fall när jag var i skogen idag. Jag måste tacka ullis som var så snäll och tyckte till, Kul Vi hörs på måndag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe, månne det vara morfar som skalat skog :P

2008-11-22 @ 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0