Matfrossa

Oj Oj jag måste tacka mina faans först Ha Ha. Hoppas jag håller förväntningarna. NI måste förstå att detta med data värden är som ett stort tomrum i min skalle. Förstår ingen ting? Men jag lär mej hela tiden, som t.ex har jag hittat så jag kan se hur många som besöker min sida. SKOJ Men nu vill jag prata lite om Anna skipper. Har ingen pratat med henne om jordens resurser. Har ni sett hennes program? Hon gör alltid i ordning ett bord med allt man stoppar i sig under 1 vecka. Då slår mej tanken, vad gör man med all mat? Dom vill nog inte äta den efter den exponeringen. Det fins folk som svälter men dom får nog inte heller del utav maten. Ja så måste jag hälsa min barndomskabrat att det var din morfar som högg ner skogen så jag fick sån utsikt. Och så har jag blivit häst vakt åt hästarna under helgen. I dag fick jag se en tupp till i min höns gård. Har trott hela tiden att det var en höna men även den bästa kan ha fel. Nu måste jag se på tv innan sängen kallar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ja för fasen, det här ju dagens höjdpunkt!! Du fick väl inte prestationsångest nu? Vavavava?? ;D

Men, hade nog förväntat mig mer bitska inlägg, kom igen nu brunetten, jag vet att du kan! ;D

2008-11-23 @ 00:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0