Fredagsfräckis

Nu är det fredag, då skulle det sitta fint med en fräckis. Eller hur? En präst och en nunna red på en kamel genom öknen. Efter några dagar dog kamelen. Både prästen och nunnan förstod att de inte skulle klara resten av resan levande. Prästen frågade nunnan -Jag har aldrig sett en kvinnas bröst, och i det här läget spelar det väl ingen roll att jag är präst, kan jag få se dina? Nunnan visar honom brösten, -Får jag röra vid dem också? (undrade prästen) och det fick han. Efter en stund frågade nunnan. -Fader jag har aldrig sett enpenis, kan jag få se din? Prästen drar ned byxorna. -får jag röra vid den? (Undrade nunnan) Efter att ha undersökt hans penis en stund får prästen en enorm erektion, Prästen säger lite försiktigt. -Om jag stoppar in den på rätta stället kan den ge upphov till liv! -VÄRKLIGEN? (Säger nunnan). -Ja! -Då tycker jag att du ska stoppa upp den i arslet på kamelen så att vi kommer hem nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0