En vanlig dag

I dag har jag klippt klart gran häcken, han blev bra. och så har jag satt upp ljusnät i min stora enbuske det är ju första advent i morron.
Det hände en kuslig sak när jag var och gorde julfint hos hönorna.  Jag frågade gamla agda hur länge hon skulle leva och inte värpa några ägg.
Jag lovar jag menade inget illa men en timme senare så var hon död.
Är klar hos hästarna för dagen också det är bara släpa in till kvällen. Skönt.
Min kompost har jag gort klar att använda, det var då jag gick in och titta till hönorna och fick se agda.
Det småregnar lite här så det blir nog till att stanna inne i dag och städa resten utav dagen. Suck.
Adventsljusen ska jag hinna sätta upp i dag också.
Så jag hinner nog inte komma på något bra att skriva om i dag. synd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0