Barkborrar

Undrar ni vad det är? Jo det är små djur som äter upp skogen för en. Så i dag har jag sålt lite skog innan dom äter upp allt. så nu måste jag hitta på ett nytt projekt att göra av pengarna på. För staten har tillräkligt.Och som tack fick jag en fliströja. Har ni tänkt på att i dessa svåra tider, som bankkriser och att vi ska tänka klimatsmart som jag skrev om sist. Så spås det rekord på julhandeln. Är inte det alldeles underbart. När jag var liten svara jag min mor, när hon fråga vad jag ville ha i julklapp. Några brädor eller lite spik, så jag har den dagen jag ska renovera pappas gård. Ingen tar mej på allvar! Hur många år tog det inte för mej att få en snöräv tror ni. Jag gillar nämligen att skotta snö. Ja,ja. Jag har ju redan berättat att jag är lite annorlunda. Nej nu ska jag sluta. Men i morgon vill ni väll ha en fredagsfräckis kan jag tro! HEJ SVEJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0