Snorit

Söndag en arbetsdag kvar före julledigheten, skönt !
Jag trodde jag var tom i huvudet men ack vad jag hadde fel. Inte hällre konstigt att det slirar där uppe i bland med så mycket snor som jag har snytit ut.
Men jag är glad ändå, en av dom nya hönorna har värpt ett ägg i dag. Men jag måste få henne att värpa i redet för dom trampar sönder äggen annars.
Har varit inne i dag, mesta dels nerbäddad i soffan. Tur att jag har min stickning. Har kockat knäck till mina barn i dag så nu får resten vänta till tisdag då jag är ledig.
Imorron är det ridning igen ska försöka orka med den sista lektionen innan uppehållet.
Nu ska jag krypa under julklappen och värma mej som jag fick i fredags utav chefen.
Kanske får jag lite kvälls macka serverad om jag ber snält. Han skötte ju hästarna åt mej i dag igen.
Vad jag blir bortsjämnd.  Ni förstår vad jag menar hoppas jag om jag inte stavade rätt.
Prositt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0