Jobbig måndag

Jo ni nu vaknade ni till minsan. Att smörgåstårtan skulle väcka era smak lökar på det här viset. Era matvrak!
Igår blev vi hundägare också, fast vi ska hämnta honom den 23 dec. Rocky tror jag han ska heta. Det ska bli kul.
Så nu får jag bygga en hundgård också. Men ni kan vara lungna det ska inte bli någon hundgårds hund för det, utan det ska mer vara som ett kompliment  för änkelhetens skull i vissa lägen.
Idag har jag ridit och det var skit jobbit. Jag red en tinker det är en stor arbetshäst stark och trög. Men jag är ju stöning så det gick förvånadsvärt bra tycker jag.
Min sambo har sett mer hönor på blocket som är värp färdiga så nu ska vi nog iväg och hämnta hem några sådana med.
Så du Maria kan få frukost ägg av mormor när du kommer till jul. Bra va!
Nu ska jag sticka på tröjan en stund. Vi hörs och kanske syns vem vet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, det blir alla tajders, du är snäll som tänker på mig! :)

2008-12-10 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0