Julfest

Ja vart ska man börja. Tack för i går får jag säga till mina arbetskabrater det var skit roligt. Ja jag var i taga nu har jag sakt det men det var nog ungefär ca 3 - 4 gången ungefär i mitt snart 40 åriga liv så det var inte så falligt i alla fall tycker jag.
Igår blev det inte någon fredagsfräckis jag hadde fullt upp med att skotta skit och sy om en skjol som jag skulle ha på mej, handla och gorde mej fin för att gå på denna julfest som blev så bra.
Det luciatåget gick inte av för småhacker jag skratta så tårarna spröt. Med ett pelar ljus på lucians huvud och morgan som lucia kan det bara bli suckse (Hur faan stavar man det ordet) skit samma. Hur fick man fast pelar ljuset på huvudet? Det har jag grunnat på i natt.
När jag vaknade stack jag in i gammalkåken för att leta efter lucialjus och glitter till barnbarnet till min närmsta granne.
Och så raportera jag för min mor om festen som hon avstog (vi jobbar på samma företag för er som inte vet.)
Städat badrumet har jag hunit med också. Var tvungen för stefan kongkade in ett badkar som vi skulle ha på plats. Det är blandanat till för att bada vår valp, skulle tro att det blir en del tvättande. Med denna hästhage utanför som inte ens är torr skod på vintern.

Kommentarer
Postat av: Lisa i ölme.

Hej hopp! Fantastiskt att du bloggar! Daniel sa det till mig igår. Blogg i sig brukar inte vara så kul men du är fantastik! Att du hinner är också imponerande. Hoppas du inte är för bakfull i dag, själv tog jag det lugnt.. Hästarna ska ju alltid passas upp här hemma. Tomt utan dig på jobbet. Alla är ju inte lika sociala..... Trevlig helg! MVH LISA

2008-12-13 @ 15:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0