Hund dags

Idag städar jag. Gör ett litet avbrott för att prata lite med er där ute. Jag har bjudit ner ett par grannar Britt.marie och Lennart på smörgås tårta.  Stefan fyllde år i torstags så jag tänkte fjäska lite. Kommer bildbevis på tårtan senare om jag ficksar det.
Så har jag kommit på att jag vill ha en liten hund med betoning på liten. Vi får väll se vad det blir en blandras vill jag i alla fall ha, inbilarmej att dom är bättre. Han ska vara litet för jag ska ha plats för den i mitt lilla hus. Jag kanske sätter ut bild på huset också senare.
Mina barn blev i alla fall glada så nu gick dom ut till hästarna och skotta det var därför jag fick plats vid datorn en stund.
Fick problem med toan i går kul kul. Ätligen hadde jag användning för min sambo som jobbar med skit.
Det sägs att alla är bra på något.
Vet ni något mer, jag har bestält löshår på internet. Nu ni ska jag få långt hår eller snarare längre.
Dammsugaren kallar vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jahopp! Antar att du inser vad detta betyder?

Bildbevis förstås!

2008-12-09 @ 22:23:38
Postat av: Maria

(..för vi vet ju att du kan nu.. ;)

2008-12-09 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0