Shopping

Hej på er. Nu märks det att maria fins på plats. Hoppas du kommer till julen. Du måste ju komma och hälsa på valpen.
Idag har jag gått på staden och shoppat kläder bara till mej, så egoistiskt. Men ni som känner mej vet att det inte hör till vanligheterna att shoppa kläder alltså. Ska ju på julbord i morgon tänkte vara fin. Fick en fin överraskning när jag kom hem, skattepengarna hadde kommit så det kommer bli mer shopping men då blir det till en ridbana. - Äntligen!
Fisken blir inget bättre men inte sämre hällre jag vet inte vad jag ska göra med honom. Ja det är en han och heter Bertil det har Linn bestämt min minsting.
Idag ska jag färga håret hoppas det blir rätt färg till löshåret. Sen ska jag sätta mej och sticka klart tröjan. Min bror får skotta skällv hos hästarna i dag för nästa vecka åker han upp till sina barn i umeå så då får jag ta hand om dom skällv över hela julheljen och nyårsheljen också. Dom nya hönorna trivs bra. Bara dom börjar lägga ägg också så skulle jag bli glad.
Det bästa näst äfter pengarna så slapp jag laga mat i dag. För linn följde med sin syster till fjällen och stefan skulle på något i jobbet och sedan se Färgestaspela.
Hela kvällen för mej skällv..............

Kommentarer
Postat av: Maria

Du, vi jobbar på't!

Har ju en bil som är ungefär lika stor som en matlåda, kanske inte riktigt så stor ens, och om man kör nån slags bilmatematik så går den inte alls ihop, det blir minus så att säga.

Sååå.. vi jobbar på't! ;)

2008-12-11 @ 23:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0