Skit trött

Gick och la mej 23.00 i går kväll och det får jag sota för nu, är döts trött så nu ska jag sova. Har ridit i dag igen och vem fick jag om inte den tröga tinkern. Kom just in från min lilla farm har varit och tittat över djuren och gett hästarna vatten jag brukar göra så innan jag ska sova. Måste sätta in vatten koppar snart.
Jag har problem med några julklappar som krånglar. En finns inte på lager så om jag ska beställa kommer den förstnads vecka 3, undrar om min stor sjej blir nöjd med det. Sen ska jag vara kreativ och göra två jul klappar själlv och jag känner nog att tiden riner i väg. Och dessa jultomtar som inte kan plocka upp sig själlva synd.  Annar är jag nog den som tar dagen som den kommer det blir jul ändå. Jag är ju ledig på jul så då är det väll ingen panik. Men just nu skiter jag i allt utom att jag är otroligt trött. GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0